بیمه بدنه ایران پشتیبان شما در شرایط گرانی خودرو و افزایش سرقت

هملانطور که می‌دانیم بیمه ثالث بیمه نامه‌ای است اجباری و بر اساس قانون دارنده هر وسیله نقلیه باید این بیمه نامه را تهیه کرده باشد. اما بیمه بدنه بیمه‌ای است اختیاری.

اگر بیمه بدنه ندارید و فکر می‌کنید توی این اوضاع اقتصادی سخت چرا باید پول بیمه بدنه بدهید با ما همراه باشید تا چند دلیل برای خرید بیمه بدنه برای شما بازگو نماییم.

حوادث رانندگی از جمله حوادث بسیار رایج بوده و به سرعت هم اتفاق می‌افتد که گاها خسارات اتفاق افتاده می‌تواند بسیار زیان بار باشد.

بر اساس آمار متاسفانه روز به روز بر تعداد تصادفات افزوده می‌شود و در بسیاری از موارد حتی اگر شما هم محتاط باشید راننده‌ای بی احتیاط می‌تواند باعث بروز خسارت خودروی شما شود.

افزایش قیمت خودرو و به طبع آن قطعات خودرو جبران هزینه خسارات را روز به روز سنگین‌تر می‌کند.

هزینه تعمیر خودرو مخصوصا در تصادفاتی که خود شما مقصر خسارت وارد شده به خودرویتان هستید و یا حتی راننده مقصر فرار کرده باشد بیمه بدنه می‌تواند حامی خوبی برای شما باشد.

علی الخصوص با افزایش هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات خودرو در این شرایط در مقایسه با مبالغ کم بیمه بدنه دلیل قانع کننده‌ای برای خرید بیمه بدنه برای فرد باشد که فکر می‌‍کند بیمه بدنه گران است.

البته هزینه‌های بالای تعمیر و تعویض قطعات خودرو، هزینه‌های رنگ و صافکاری چند دلیل ساده و قانع کننده برای افرادی است که می‌گوید بیمه بدنه گران است.

البته یکی دیگر از طبعات این افزایش قیمت خود و لوازم یدکی، افزایش سرقت خودرو و قطعات آن خواهد بود.

بد نیست بدانید علاوه بر خسارات ناشی از تصادف خسارات دیگری هم تحت پوشش بیمه نامه بدنه می‌باشد به نام بیمه سرقت خودرو. یک دزد می‌تواند با به سرقت بردن حتی ضبط و باتری اتومبیل شما یک هزینه پیش بینی نشده قابل توجهی برای شما ایجاد کند.

جالب است بدانید سرقت خودرو و سرقت اجزای فابریک و غیر فابریک یکی از پوشش‌های بیمه بدنه هستند که شما با پرداخت مبلغی اندک می توانید جبران خسارت به سرقت رفتن هر کدام از اجزای خودتان را انجام دهید.