بیمه آتش سوزی نور امید روزهای حادثه

بیمه آتش سوزی نور امید روزهای حادثه

بیمه آتش سوزی نور امید روزهای حادثه

یکی از خدماتی که شرکت بیمه ایران و “توبیمه” به مشتریان خود پیشنهاد می کند خرید بیمه آتش سوزی بیمه ایران است. اما در برخی موارد مشاهده می شود که مردم نسبت به این پیشنهاد فوق العاده روی خوش نشان نمی دهند و آن را هزینه ای اضافی برای سبد خانوار خود می دانند. در این مطلب قصد داریم درباره بیمه آتش سوزی امید روز های حادثه اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما قرار دهیم.

حفاظت از اموال شما

حفاظت از دارایی و اموال از جمله اولویت‌های مهم زندگی برای تک تک افراد است. با افزایش قیمتی که در بازار مسکن و لوازم منزل اتفاق افتاده و همچنین با چند برابر شدن ارزش سرمایه واحد‌های صنعتی و غیر صنعتی کوچکترین اتفاق پیش بینی نشده، می‌تواند خسارت ریالی بالایی را به همراه داشته  باشد که اهمیت جبران و ذخیره کردن ارزش هر کدام از سرمایه‌هایمان را چند برابر می‌کند.

به اصطلاح عامیانه با وضعیت گرانی نمی شود سمت خرید دوباره آنها رفت. حال چه برسد به اینکه کل اموال و دارایی شما با یک سهل انگاری و یا بی احتیاطی افراد دیگر دود شود و به آسمان برود.

حتی تصور چنین روزی دردناک است. توبیمه دوری شما از هر حادثه ای را آرزومند است.

 

آتش سوزی از حوادثی است که وقوع آن کم است ولی اگر اتفاق بیافتد می‌تواند خسارات بسیار وحشتناک و در بسیاری از موارد خسارت غیر قابل جبرانی را به جای می‌گذارد که چه بسا این اتفاق خدای ناکرده می‌تواند باعث نابودی منزل و یا کسب و کار چندین ساله شود.

راه حل های قبل و پس از آتش سوزی

بیمه آتش سوزی می‌تواند راهکاری برای جبران سرمایه از دست رفته ما باشد.
 هزینه بیمه آتش سوزی از لحاظ ریالی مبلغ قابل توجهی نبوده ولی برای جبران خسارتی که بیمه آتش سوزی در حوادث تحت پوشش برای شما انجام می‌دهد می‌تواند بسیار قابل توجه و ارزنده باشد.

جواب این سوال که چرا باید بیمه آتش سوزی داشته باشیم را با یک مثال ساده می‌توان پاسخ داد.

حادثه تلخ پلاسکو نمونه بارز از یک حادثه آتش سوزی بود که خسارت جانی و مالی غیر قابل جبرانی را برای بیشتر کسبه آن ساختمان به همراه داشت.
هیچ کس تا روز حادثه فکر نمی کرد که با سوخت تنها یک واحد ساختمانی با آن عظمت در برابر چشم مردم فرو بریزد.

همانطور که گفته شد تنها برخی از واحدها دارای بیمه آتش سوزی بودند و متاسفانه بسیاری از این واحدها برای پرداخت هزینه کمتر ، سرمایه‌شان را کمتر از میزان موجود اعلام کرده بودند .

در چنین شرایطی  جبران سرمایه چندین ساله کسبه از این طریق هم امکان پذیر نشد. اینجاست که ما می‌توانیم با انتخاب و خرید آگاهانه یک بیمه نامه آتش سوزی  از اموال و سرمایه مان حفاظت کنیم. بیمه آتش سوزی دارای پوشش‌هایی مانند سرقت،ترکیدگی لوله آب و … این شاید دلیل اول برای خرید بیمه آتش سوزی باشد.

 

از طرفی دیگر جبران خسارت آتش سوزی منازل نیز راحت نیست. قیمت مسکن طی مدت اخیر با افزایش چشمگیری روبرو بوده است و دلیل اینکه چرا باید منازل خود را بیمه آتش سوزی کنیم آشکار است.

به نسبت هزینه‌ اندکی که برای این بیمه نامه پرداخت می‌کنید می‌توانید از خسارت‌ها سنگینی پیشگیری کنید. یادمان باشد که حادثه خبر نمی‌دهد!

 

آیا می دانستید ؟

در صورت آسیب رسیدن به همسایه ها از طریق حریق ساختمان شما ، طبق قانون تمام خسارات وارد شده به همسایه ها بر عهده شما خواهد بود؟

بدلیل ناآگاهی از مسائل حقوقی بسیاری از مردم از این موضوع اطلاع ندارد. اگر واحد شما تجاری ، مسکونی و اداری دوچار حریق شود و در اثر این حریق واحد ها و ساختمان های مجاور و یا همسایه نیز آسیب ببینند ، طبق قانون جبران خسارت تمام زیان دیده های این حادثه بر عهده واحدی است که حریق از آنجا شروع شده است.

حال این حادثه عمدی بوده ، از روی سهل انگاری و بی احتیاطی و یا اصلا یک حادثه کاملا طبیعی و غیر منتظره …

بیمه آتش سوزی ضمن جبران خسارت اموال و دارایی شما نسبت به پرداخت خسارت همسایه های آسیب دیده شما نیز اقدام خواهد نمود.

کافی است در زمان خرید بیمه آتش سوزی با آگاهی کامل نسبت به پوشش و تعهدات بیمه ای اقدام به خرید نمایید.

ما در سایت توبیمه با مشاوره رایگان توسط کارشناسان حقوقی بیمه ، بدون هیچ جانبداری به شما بهترین گزینه را برای روز های سخت پس از حوادث پیشنهاد می کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *