7 دلیل برای اینکه آنلاین بیمه بخریم

۷ دلیل برای اینکه آنلاین بیمه بخریم

در این مطلب می خواهیم ۷ دلیل برای اینکه آنلاین بیمه بخریم را مورد بررسی قرار دهیم

 جانی منجر شوند.بیمه، شیوه ای محتاطانه برای انتقال چنین ریسک هایی به یک شرکت بیمه گر است .به همین دلیل انواع مختلفی از بیمه نامه ها هم چون بیمه عمر، بیمه بدنه خودرو، بیمه شخص ثالث و …. تدوین شده اند تا در شرایط مختلف ، شرکت بیمه گر بتواند در رفع خسارت های وارده به اشخاص و اموال نقش موثری را ایفا نماید.خرید بیمه به دو صورت آفلاین از شعب بیمه و آنلاین از سایت هایی هم چون سایت تو و بیمه مقدور است. در حال حاضر ، افراد  به کسب وکارهای اینترنتی بیش از پیش توجه و اعتماد می کنند. خرید بیمه به صورت آنلاین و دریافت آن در درب منزل به مراتب از یافتن یک دوست آگاه ، رفتن به مراکز خرید و استعلام و مقایسه قیمت ها آسان تر است. درک انتظارات و نحوه تاثیر انتخاب بر خریدآنلاین بیمه ،فرایند را تسهیل می کند.حال در ادامه می خواهیم ۱۳ دلیل را برای خرید آنلاین بیمه مطرح کنیم :

۱) خرید آنلاین بیمه در۲۴ ساعت شبانه روز در ۷ روز هفته (حتی روزهای تعطیل)

با توجه به زندگی پرمشغله امروز که عموما همه افراد از صبح تا ساعاتی از شب درگیر کار و ترافیک هستند،وجود کسب و کارهای آنلاینی هم چون تو و بیمه این مزیت را به همراه دارد که در ساعاتی که افراد از روزمرگی به دورند و عموما هم فروشگاه های آفلاین تعطیل هستند، به خریدآنلاین بیمه بپردازند.ممکن است در نیمه های شب در سایت تووبیمه چرخی بزنید ، انواع مختلف بیمه را استعلام گرفته و مقایسه کنید و در نهایت با فراغ بال بدون فشار خرید فوری در مراکز و کسب و کارهای آفلاین ، تصمیم گیری نمایید.

۲) مقایسه قیمت بیمه

در سایت تووبیمه امکان مقایسه آنلاین بیمه وجود دارد که بعد از ثبت اطلاعات درخواستی، سامانه از بین شرکت بیمه گر، شرایط و گزینه های مختلفی را به شما پیشنهاد می کند که سبب می گردد مشتریان با علم به وجود گزینه های مختلف و تطبیق با شرایط خود ، تصمیم خرید بهینه داشته باشند.

۳) دامنه گسترده انتخاب بیمه

با ارائه فهرستی گسترده از شرایط بیمه ای مختلف : نقدی یا بیمه اقساطی ،پوشش های بیمه ای ، سطح توانگری مالی ، تعداد شعب بیمه در سامانه تووبیمه ، خریدار می تواند به سهولت شرایط خود را با گزینه ها تطبیق داده و بهترین انتخاب بیمه را تجربه کند.در این حالت محدودیت فروشگاه های محلی بیمه وجود ندارد.خریداران اینترنتی بیمه می توانند با مقایسه ای که در کوتاه ترین زمان انجام می دهند ، به راحتی گزینه مدنظر خود را انتخاب نمایند.از طرف دیگر ، سایت تووبیمه به منظور حصول رضایت هر چه بیشتر مشتری و تبدیل او به مشتری وفادار کلیه استانداردهای مربوطه را در طراحی محصول ،طراحی سایت و ارائه خدمات رعایت می کند.

۴) مدیریت زمان

با مراجعه به سایت بیمه دات کام ، دیگر مجبور به تحمل ترافیک و شلوغی شهر نیستید.بدون اتلاف وقت و به راحتی با چند کلیک بیمه خود را خریداری کرده و درب منزل دریافت نمایید.این بعد از منظر صرفه جویی هزینه ای در رفت و آمد و محل پارک خودرو، باعث افزایش توان خرید مشتریان خواهد شد.

 ۵) کسب اطلاعات مختلف بیمه ای

اینترنت منبع پاسخگویی به سوالات مختلف است.هر سوال بیمه ای که داشته باشید ، با جستجوی کوچکی در بلاگ سایت توبیمه یا پرسش به صورت تلفنی یا از راه های مختلف ارتباطی با کارشناسان نمایندگی ممتاز بیمه ایران (۴۴۶۵-غرب تهران)،به پاسخ خود دست یابید.

۶) تحویل رایگان

مشتری هنگام خروج از منزل برای خرید بیمه ، باید هزینه حمل و نقل را نیز در کنار خرید اصلی خود می بایست در نظر بگیرد؛ اما سایت تووبیمه  با مزیت هایی که برای مشتریان درنظرگرفته، امکان ارسال رایگان را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است.

۷) دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات

با توجه به عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی برای خرید اینترنتی بیمه از سایت تو و بیمه ،مشتریان می توانند بیمه مدنظر خو را به راحتی خریداری نمایند.هم چنین در شرایطی نظیر آلودگی هوا ، شیوع بیماریهایی نظیر کرونا یا شرایط نامساعد جوی،خرید اینترنتی بیمه می تواند کمک ساز باشد.

۷ دلیل برای اینکه آنلاین بیمه بخریم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *