پرداخت آنلاین خسارت بیمه خودرو و موتور سیکلت

پرداخت آنلاین خسارت بیمه خودرو و موتور سیکلت

بیمه ایران بعنوان اولین شرکت پرداخت آنلاین خسارت بیمه خودرو و موتور سیکلت را راه اندازی کرد. بیمه ایران بعنوان اولین بیمه کشور ایران در این امر پیشرو بوده و برای رفاه حال مشتریان و بیمه گذاران محترم اقدام به راه اندازی سامانه جدید پرداخت خسارت آنلاین در ایران نموده است.

پرداخت آنلاین خسارت بیمه خودرو و موتور سیکلت ها چگونه انجام می شود؟

احتمالا شما حداقل یکبار برای دریافت خسارت بیمه و یا اعطای خسارت به زیان دیده خود به مراکز پرداخت بیمه ایران رفته اید.

با وجود تعدد و پراکندگی زیاد شعب پرداخت خسارت بیمه ایران، و همین طور وجود واحد های پرداخت خسارت پرداخت این شرکت، اما باز هم بدلیل ازدهام جمعیت و همین طور درصد بالای سهم بیمه گزاران بیمه ایران نسبت به شرکت های دیگر، و اعتبار بالای این شرکت بیمه، متاسفانه شاهد معتلی و صرف حداقل یک ساعت زمان برای انجام امور مربوط به دریافت خسارت بیمه در این مراکز هستیم.

اما با وجود طرح هایی نظیر پرداخت خسارت سیار، سرعت بخشیدن به فرآیند کارشناسی و تامین خسارت و موارد این چنین که سرعت کار را در مراکز پرداخت خسارت بیمه ایران بالا برده است، باز هم بیمه ایران برای ارزش قائل شدن نسبت وقت مشتریان خود اقدام به اجرای طرح پیشتازانه ای نسبت به شرکت های بیمه دیگر نموده است.

این طرح که با هدف تسریع در روند کار بیمه گزارن در زمان وقوع حوادث رانندگی ایجاد شده به شرح زیر می باشد.

با وجود این طرح، بیمه گزاران می توانند در صورت بروز حوادث رانندگی با ورود به سامانه تامین خسارت آنلاین، نسبت به ثبت حادثه و بارگذاری عکس های حادثه درخواست کارشناس بیمه به صورت آنلاین را داشته باشند.

جزئیات این طرح

وقتی خسارتی ایجاد شود، مقصر حادثه با ورود به سامانه و ثبت نام در سامانه، با وارد کردن اطلاعات شخصی، محل تصادف، ساعت تصادف، بارگذاری تصویر پشت و رو کارت خودرو، تصویر گواهینامه، تصویر بیمه نامه، تصاویر از حادثه تصادف و همین طور در صورت وجود کروکی از تصادف، تصویر کروکی در سامانه ثبت و بارگذاری خواهد شد.

به همین شکل اطلاعات مربوط به زیان دیده و بخصوص شماره شبا زیان دیده نیز در سامانه باید ثبت و بارگذاری شود.

پس از تکمیل کامل موارد درخواستی در سامانه و تایید در سامانه برای طرفین حادثه پیامک ارسال خواهد شد.

حالا شما باید منتظر کارشناس بیمه ایران باشید تا به محل شما حاضر شود و تایید نهایی را برای پرداخت خسارت انجام دهد.

هماهنگی های کارشناس با شما به صورت تلفنی انجام خواهد شد

پس از حضور کارشناس خسارت بیمه به محل شما و بازدید از خودرو ها نسبت به برآورد و کارشناسی هزینه کارشناسی اقدام و نتیجه را همان جا به شما اعلام خواهد کرد.

همچنین هزینه خسارت زیان دیده بلافاصله توسط کارشناس تایید و اقدام لازم در خصوص پرداخت به حساب زیان دیده از طریق شماره شبا انجام خواهد شد.

پرداخت آنلاین خسارت بیمه بدنه خودرو و موتور سیکلت

تقریبا تمام مراحل مشابه ثبت نام بیمه شخص ثالث می باشد، اما با این تفاوت که شما باید صورتجلسه پلیس را در سامانه بارگذاری نمایید

مزیت های این طرح

جلوگیری از اتلاف وقت طرفین حوادث رانندگی

جلوگیری از تردد های بی مورد و ایجاد ترافیک شهری

جلوگیری از درگیری های احتمالی

هماهنگی و دریافت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن

دریافت خسارت حتی در ایام تعطیل و ساعات تعطیلی شرکت بیمه

تعین زمان کارشناسی توسط طرفین خسارت

عدم حمل خودرو ها با جرثقیل به مراکز کارشناسی تامین خسارت بیمه ایران

کاهش هزینه های زمانی و زهنی برای طرفین خسارت

هیچ محدودتی برای پرداخت خسارت در این طرح وجود نخواهد داشت و تا سقف خسارت هر میزان در این طرح به زیان دیده پرداخت خواهد شد

محدودیت فعلی طرح

این طرح در حال حاضر شامل پرداخت خسارت های جانی نخواهد شد. اما به زودی با کارشناسی بیمه ایران این مورد نیز به این سامانه اضافه خواهد شد.

چگونه از این طرح استفاده کنیم؟

شما با خرید بیمه نامه شخص ثالث و بیمه بدنه از سایت توبیمه متعلق به شرکت نمایندگی ۴۴۶۵ بیمه ایران که بعنوان نمایندگی ممتاز و منتخب بیمه ایران شناخته می شود، به راحتی در هر ساعت از شبانه روز می توانید از این طرح استفاده نمایید.

لازم به ذکر است می توانید قبل و یا خدایی ناکرده در زمان حادثه نیز نسبت به ثبت نام در سامانه پرداخت آنلاین خسارت بیمه ایران ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

برای دریافت خسارت آنلاین خود همین خالا از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.