بیمه تکمیلی ایران: بررسی شرایط و پوشش ها

بیمه تکمیلی ایران: بررسی شرایط و پوشش ها

بیمه تکمیلی ایران: بررسی شرایط و پوشش ها

‌شرکت بیمه ایران با توجه به سابقه  ای که در صنعت بیمه  ایران دارد یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های بیمه در ارائه بیمه نامه‌های درمان تکمیلی می‌باشد. از این رو بسیاری از بیمه گذاران تمایل دارند که از خدمات بیمه تکمیلی این شرکت به صورت انفرادی و خانواده و گروهی استفاده کنند. در این نوشته نگاهی جامع خواهیم داشت به پوشش‌ها و شرایط بیمه‌ تکمیلی بیمه ایران تا بتوانیم اطلاعاتی مفید در این باره را به همراهان بیمه تایم ارائه کنیم.

شرایط بیمه درمان تکمیلی ایران

  • بیمه درمان تکمیلی ایران چند سالی است که فقط به صورت گروهی ارائه می‌شود و بیمه درمان تکمیلی انفرادی ایران در حال حاضر هم از سوی این شرکت ارائه نمی‌شود.
  • تعداد افرادی که می‌توانند از بیمه درمان تکمیلی گروهی ایران استفاده کنند حداقل ۵۰ نفر می‌باشد (مجموع کارکنان به همراه خانواده های آن‌ها باید حداقل ۵۰ نفر باشد.)
    لیست تامین اجتماعی برای بیمه شدگان باید از سوی بیمه گذار ارائه شود.
  • بیمه گذار می‌تواند حق بیمه های خود را به صورت نقد و اقساط به شرکت بیمه ایران پرداخت نماید.
  • به علت بالا بودن تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه ایران ، می‌توان گفت دسترسی افراد به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ایران در سراسر کشور بسیار آسان می‌باشد.
  • یکی از مهمترین مزیت‌های بیمه  درمان تکمیلی ایران داشتن سیستم آنلاین برای استفاده از خدمات این بیمه نامه در مراکز درمانی طرف قرارداد می‌باشد.  بیمه شده‌ها می‌توانند با ارائه کارت ملی بدون نیاز به معرفی نامه از طریق سیستم آنلاین سدا (سامانه درمان الکترونیک) از پوشش های بیمه‌ای خود استفاده کنند.
  • بیمه شدگان بیمه نامه‌های درمان گروهی کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی بیمه گذار  هستند که می‌توانند باشند که به همراه افراد تکفلشان همزمان از ابتدا از همه خدمات بیمه ای شان استفاده کنند.
  • اعضای خانواده افراد بیمه شده که می‌توانند تحت پوشش باشند عبارتند از: همسر،فرزندان دختر تا تا زمان قبل از ازدواج و یا اشتغال به کار، فرزندان پسر تا سن ۲۰ سالگی و در صورت اشتغال به تحصیل تا سن ۲۵ سالگی، فرزندان پسر دانشجوی پزشکی تا سن ۲۶ سالگی تمام، پدر بیمه شده، مادر بیمه شده و سایر افراد تحت تکفل فرد بیمه شده
  • در ابتدای قرارداد بیمه درمان گروهی حتما ۵۰ درصد از کارکنان بیمه گذار باید همزمان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

سازمان‌ها و شرکت‌هایی که این شرایط را داشته باشند، می‌توانند با تکمیل فرم و پرداخت حق بیمه از خدمات بیمه تکمیلی ایران استفاده کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *